tirsdag, februar 21, 2012

Merkedagar.

Det er rart med gamle merkedagar, dei blir på ein eller annan måte hugsa, men bakgrunnen for feiringa forsvinn. Ikkje alle markerer dagane likt, skikkane varierar. Å servere krembollar på fastelavnsøndag er ganske vanlig, og rømmegraut på feitetysdag er heller ikkje uvanlig. Her i Ørsta heiter dagen "Grautatysdag". Då eg første gong presenterte Nils for "feitetysdag" hadde han aldri høyrt om dagen før.
I dag har eg koka rømmegraut, men det er ikkje kvart år eg gjer det no når vi er berre to. Sidan det er vinterferie, kan det hende at det kjem gjestar som vil smake. Men onsdag tek fasta til. Då kjem det an på............
(Forstår ikkje kva som skjer med teksten når den blir lagt inn på bloggen, den er heilt fin etter at eg har scanna den ).

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...