søndag, januar 29, 2012

Vermelding 29.januar - 2012

Klokka er 14.15, temperaturen er minus 2 grader, og veret er strålande. Vi hadde sol frå klokka var vel ti og ei stund framover, då forsvann ho bak Melshornet. Vi bestemte oss for å fare ut på Setre der det er sol heile året, og gå tur på vegen.
Det gjorde vi, men først laga eg ferdig ein god porsjon med Minestronesuppe, som vi skulle ha når vi kom inn frå kulden. Eg brukte stort sett oppskrifta i "Smalhans"-boka, men var litt lettsindig då eg hadde i makaroni. Tømte rett frå pakken, og var vel raus. Så då vi kom heim att og skulle ete suppa, var den meir som ein gryterett. OK-men det smakte godt, og mette vart vi.
Hadde ein fin tur på den gamle bilvegen på Setre (Hagevegen) og trefte mange andre som hadde oppsøkt sola der ute. Vi gikk med stavar for å få litt mosjon for armane også.
No ser Nils på skirenn, men eg skal legge meg på sofaen med Karl-Ove.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...