onsdag, januar 25, 2012

Vermelding 25.januar 2012

Klokka er snart halv fire og klokka fire begynner pensjonistmøtet på Bakk-Ola. Har vore der på føremiddagen og dekka bord etc. Etterpå var vi ein tur på Amfi og handla litt. Kjøpte ein Grandiosa som vi år då vi kom heim, og med ein kopp god kaffi held eg meg nok våken under møtet. Forresten er det ikkje så avslappande sidan eg må notere under programmet om eg skal ha noko å skrive om i avisa.
Veret i dag er overskya og opphaldsver. Temperaturen er +4-5 grader C.
I dag kjøpte eg med ein "flekkete" orkidé på Coop, men eg håper nokre av dei gamle orkidéane eg har fødd fram over vinteren har tenkt å komme med nye blomster. Det er i alle fall liv i dei.
Forresten er Hassan komen tilbake, så no blir det vel meir fisking.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...