søndag, januar 01, 2012

Vermelding 1.januar 2012


Klokka har passert 14.30 og TV-en står og masar om hopprenn utan at eg bryr meg. Ute er det opplett og +5-6 grader. Mykje folk har gått forbi på vegen i dag, det er fint turver. Og kva gjer eg? Jau, eg fekk eit anfall av energi, så eg fekk vaska stuevindua, såpass vi ser ut. Eg vaska med Zalo-vatn og mopp, Nils skylte med reint, kaldt vatn. Heile operasjonen tok mindre enn 10 min. Så gikk eg løs og laga to fiskepuddingar, veit ikkje kor vellykka det prosjektet var. To rører med fiskekaker vart det også. Alt laga med foodprosessor i dag. Føler meg litt tryggare på resultatet når eg brukar miksaren og rører på vanlig måte. Fiskematen burde absolutt bli god, sidan dei siste fløteskvettane blei med i rørene.Rasmus ringde midt i prosessen, og vi hadde oss ein lengre prat. No skal vi ete fiskekaker på årets første dag. Fjorden ligg blank som ein spegel i dag, men eg har ikkje høyrt noko om fisketur.
Eg ønsker og håper at det nye året skal by på mange gleder og få sorger for oss alle. Takk for all kontakt gjennom gamleåret! Eg kjem nok til å halde fram med dei daglege epistlane på bloggen, så vi møtest her.
I dag kan vi gratulere nyttårsbarnet, Magnus, på Eid, med 17 årsdagen!

Ingen kommentarer: