tirsdag, januar 17, 2012

Vermelding 17.januar 2012


Klokka er ca 15.30. Ute er det fint, lettskya ver, med tidvis sol i fjella.Temperaturen er + 4 grader, men etter som det står i avisene, skal det komme spregkulde frå Russland. I dag kom sola inn i stova til oss, ein dag for tidlig. Eg trudde først det var på grunn av at det er lite snø i fjella, men kom til at det må vere skotåret si skuld. Som kjent følgjer ikkje kalenderen sola heilt  nøyaktig, så vi får ein ekstra dag kvart 4.år. Eg er verken fysiker eller astronom, men det finst vel dei som kan klare opp i dette spørsmålet?
I dag var vi ein tur ned på Amfi for å handle. Etterpå var vi innom rådhuset og prata med kultursjefen om ei sak som har med pensjonistlaget å gjere. Frå parkeringsplassen der, tok eg eit bilde opp mot fjellet "vårt"- Vallahornet.
På heimvegen var vi innom "Gjenbruk" og leita etter skattar. Der hopar det seg opp meir og meir. Dersom ein likar å ta vare på gamle ting og pusse dei opp, er der mykje å finne i underetasjen. Oppe er det  meir koppar og skåler etc.Kika etter nokre grøne skåler til Solveig, men i dag var der ikkje. Kjøpte meg 4 desserttallerkar i glas, det er litt svinn på slikt i heimen. Og så fann eg meg ei eldfast form med lok. Til saman vart det under 100 kr.Til neste gong skal eg ta mål av eit par bilde som eg ikkje har funne ramme til.Ein kan til dømes kjøpe eit innramma bilde og bruke ramma. Dei som er så gamle som eg, hugsar nok dropsspannene som stod i "snopebutikkane" før. No hadde dei fått inn to slike, som dei sel ut att til 250,-kr stk.
Då vi kom heim steikte eg småsei i lange baner, skulle tru det hadde vore nok til eit heilt regiment, men det låg ikkje så veldig mykje att på fatet. Til vår unnskyldning kan eg seie at stykka var tynne.
Sist natt sov eg skikkelig for første gong på lenge, så no gjeld det å ikkje somne på sofaen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...