lørdag, august 27, 2011

Bok nr.49 - 2011: Noen som elsker hverandre.

Novelle må vere det vanskeligaste av alt å skrive. Her skal mykje seiast på få linjer, og ikkje minst mellom linjene. Eg har att tre noveller av denne samlinga, men måtte ha ei pause, for dette er heller ikkje lett å lese. Det er sterk kost, så eg kjenner det både fysisk og psykisk. Vil ikkje påstå at eg forstår alt så godt heller, så det kan vere at eg les om att mange av dei. Utan å fornærme nokon, håper eg, vil eg påstå at Lars Saabye Christensen er Norges største nolevande forfattar. Her er det verkeleg "blodets hvisken og benpipernes sang" som Hamsun i tid sa.Både Solveig og Margrete har lese boka, men kan ikkje sjå at Margrete har skrive om den.

1 kommentar:

arieldog sa...

Eg har ikkje lese den - du fekk den den dagen eg lånte den :)

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...