torsdag, mai 12, 2011

Vermelding 12. mai - 2011

Klokka er vel halv fem, temperaturen +12 grader C og det regnar. Litt av ein overgang, synest nesten eg har naglebet, men så har eg også vore ute i kulden. Var på styremøte i pensjonistlaget frå 13.00 til 15.30. Så var vi ein tur innom platesenteret på Rystelandet og på Amfi og handla etterpå. Trefte så vidt Margrete og snakk to ord med henne, ho hadde eit lite ærend i Ørsta.
Eg hadde i oppgåve å finne fram til aktivitetar på Eid i samband med operadagen vår (Pensjo) 11. oktober, og takka vere stor hjelp frå Bodil, kunne eg legge fram gode forslag."Æres den som æres bør."
No skal vi ete middag, det blir fiskekaker på brødskiver i dag. Eg laga opp fiskekaker av 3,2kg sei og lyr i går kveld.
Nesten utrulig å tenkje på at eg låg på altanen og sov middag i går, no kveiker Nils i omnen , for sikkerheits skuld.Men det er meldt finever 17. mai. Komande søndag skal vi på ballettframsyning , så vi har alltid noko å sjå fram til.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...