søndag, mars 06, 2011

Vermelding 6.mars 2011

Klokka er no 13.00. Temperaturen ute er + 2 grader C, det er skya, men sola er framme litt av og til.Og så har vi fått meir snø, og sparkeføre. Eg har spøkt med at eg ville gjerne hatt sparkføre heile året, og no kan det sjå ut som om det går troll i ord. Eg har vore ein liten tur; bildet er tatt frå toppen av Storebakken, der var snøen delvis smelta, i gatene lenger nede var det betre føre. Men eg fekk meg i alle fall ei fin runde og frisk luft. Det gjer seg. Nils driv og tinar diverse restar frå frysaren som vi skal ha til middag. I morgon skal vi ha skikkelig mat. Vi lid ikkje nød uansett.Reknar med at Solveig &Co kjem heim i dag. Rasmus m/fam er på hytta i Telemark, dei må vel også heim, sidan Wenche skal på jobb og Eivind på skule.Eg har diverse problem på bloggen for tida, må som regel innom to nettlesarar for å få redigere. Ja, maskinene skulle sikkert hatt seg ei skikkelig overhaling.Det er ikkje alt Besta kan klare sjølv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om ikkje du kan nytte sparken heile året, så kunne du i alle fall hatt ein rullator når sparkføret er dårleg........ Solveig

Besta sa...

NEI- eg treng ikkje rullator. Enno i alle fall.

solveig sa...

Spesielt kjekt med vermelding når ein er ute og reiser. Så var vi i alle fall budde på snø!

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...