søndag, mars 20, 2011

Vermelding 20.mars 2011


Klokka er15.00. Temperaturen er + 7 grader C, det blæs litt,og det har så vidt begynt å regne. Vi får håpe at veret set fart i snøsmeltinga. Då snøen kom 20.oktober, stod plommetrea med grønt lauv og ingen ting i hagen var rydda til vinteren. Så det blir vel litt av eit styr å få alt i orden når det endelig blir bert ein gong.
I dag har eg baka litt f.m. og rydda i skuffer og skap langs med. Nils gikk tur, men då han kom att, laga han middag. I dag vart det fiskekaker frå frysaren; sidan vi ventar middagsgjestar i morgon blir det betre mat då.
Nils har på TV-en med sport, mens eg les lydbok. Kvar si interesse.Ganske sløvt her i dag altså.
I dag gratulerer vi Ivar i Innvik med 73-årsdagen.

2 kommentarer:

solveig sa...

Eg har retta norskstilar og engelsktekstar - og laga middag, så no skal eg kose meg med ein kopp kaffi. Kom på at du ville lese "En slags fred". Journalisten skal visst ikkje innover i morgon, men på Aafk for VG.

Besta sa...

Eg har rikelig med lesestoff, så syt ikkje for meg.Dessutan har eg ein full MP 3 spelar, mest med tanke på deg+ eit par bøker som eg ikkje fikk plass til.Kanskje er det på tide du tek ein Ørstatur snart?

Dagbok 2024: 16.april

  Dette bildet er frå i fjor, men trappa ser likeins ut i dag og eg har gått dei 43 trinna i dag også. Klokka er no 16.04, temperaturen er +...