tirsdag, mars 15, 2011

Vermelding 15.mars 2011

Klokka er 15.00. Temperaturen er + 8 grader C, og det er litt vind innimellom. Det vore litt sol før i dag, men det skyar meir og meir til. Det viktigaste for oss er no at snøen tinar.
Vi var ein tur nedover på Amfi og handla før middag. Der trefte eg to tidlegare kollegaer som eg prata med.Det var lenge sidan eg hadde sett dei. Kjekt.
Då vi kom heim steikte vi sei og, eg laga yndlingsretten vår, som vi kallar "søndagssei". Feilen er at vi et oss overmette! Seien er berre så god før han har vore i frysaren ! Skal lage litt fiskekaker også, men det blir ikkje i dag. No skal eg legge meg ned på dagsenga mi og "lese".
Det som skjer i Japan, er berre så tragisk at eg maktar knapt å tenkje på det. Og dei veit kva stråling er!

1 kommentar:

solveig sa...

Ein burde puuse støv av gamle buttons! Eg hadde "Nei til atomvåpen" på sekken min i mange år. Øystein hadde "Nei til atomkraft" også. T-skjorta med "Nei til atomvåpen" har eg pussa sølv med ...

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...