mandag, mars 14, 2011

Vermelding 14.mars 2011

Klokka er 14.00.Det er strålande ver ute, og temperaturen bak huset er +7 grader C. Snøen timar nok litt på dagtid, men det monar lite så lenge det er nattekaldt. No har vi gått ein tur i fineveret. Gikk verken fort eller langt, men traff folk å prate med. Det viktigaste er å vere ute.
Før vi gikk ut, hadde eg rydda og vaska i leiligheita, mens Nils rydda i kjellaren, så vi kunne gå tur med godt samvit.
Kl. 21.00: Nils og Hassan var utpå og fiska i ettermiddag/kveld. Dei fekk ein del sei, så no har vi MAT i huset igjen.
Har div. problem med begge datamaskinene. Har problem med å kommentere under bloggane t.d. så de trur kanskje ikkje at eg les dei, men det gjer eg. Kjem meg heller ikkje inn på Nettbanken. Tenkte eg skulle greie meg til Rasmus kjem oppover, men om de veit om nokon som kan hjelpe, så vil eg gjerne ha eit tips.

3 kommentarer:

solveig sa...

Ikkje mykje hjelp eg kan gi, dessverre...

arieldog sa...

Eg hadde problem med nettbanken før førre helg. Måtte installere oppdateringar av nettlesaren (bruker Firefox) og restarte maskina - då løyste det seg av seg sjølv. Du kan også sjekke om du må utvide Java-en din.

Besta sa...

Eg kom meg til slutt inn i banken på Firefox og fekk ordna betalinga. Fekk beskjed opp å oppdatere Java, men det var så kronglete at eg fekk det ikkje til.
Kan no prøve igjen seinare.
For å kunne skrive kommentarar på andre sin blogg , går eg inn på Google Chrome.

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...