torsdag, februar 17, 2011

Vermelding 17.februar - 2011

Klokka er no 14.45. Ute er det minus 2 grader og lettskya. Sola har ikkje vore så mykje framme i dag.
Nils hadde eit ærend nedover før middag og eg nytta høvet til å støvsuge og rydde. Etterpå gikk vi ein liten tur-eg med spark. Men eg var ikkje heilt blid då vi kom ut Starevegen og skulle inn på Storebakken, for då hadde dei vore der og sanda heile vegen-det kunne klart seg med halva. Men eg fekk med meg sparken ved å gå heilt ute på kanten. Lenger oppe hadde dei sanda berre halve vegbreidda, og sidevegane var fine.
No har vi ete middag, det vart diverse restar i dag, så det var berre å koke litt poteter.No skal eg lese litt i boka mi og slappe av ei stund.
På bildet står Nils og peikar opp i eit tre- om nokon skulle tru noko anna.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...