mandag, februar 14, 2011

Klokka er vel halv to, og vi har nettopp ete tidlig middag. Det vart fiskesuppe i dag.
I går etter middag skya det over, og heller ikkje i dag er det klårt. Det vart eit strek i rekninga for meg, som hadde satsa på sol heile veka. Sidan det er overskya er det også mildt, heile 4 +grader.
Nils gikk tur med kameratane fram i Nupen i dag, det er lenge sidan sist; eg vaska håret etc. Ikkje heilt i form etter turen i går, men heller ikkje så gale som eg hadde frykta. Vi hadde tenkt oss ein tur til Vik, men så fekk Nils ein telefon osv. så vi fann ut at vi vart heime. Hadde ikkje særlig ærend heller.
I dag er det Valentinsdagen, ein amerikansk skikk som eg ikkje har tenkt å adoptere. Men vi kan gratulere Øyvind på Hardbakke med 31-årsdagen !
Vi får sjå om det blir tur seinare i dag, no skal eg slappe av litt, vakna grytidlig i dag.

1 kommentar:

solveig sa...

Same ver som her ser eg. Her er det issvullar langs vegane att ...

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...