torsdag, desember 23, 2010

Vermelding 23.desember 2010

Klokka er snart halv eitt, ute er det nydelig ver med sol i fjella. Temperaturen er minus 8 grader, men det skal visst bli kaldare. Det som er kjekt å tenkje på, er at no kjem sola nærmare for kvar dag, og den 18.januar kjem ho inn i stova til oss igjen. Det går liksom rette vegen. Eg likar ikkje sprengkulde, men jammen er det fint når snøen får ligge i ro.
Vi har vore nedover og handla litt i dag også, men no må eg ta meg på tak og få rydda opp litt i huset. Har vore litt sløv med pyntinga sidan vi ikkje skal ha besøk før 2.dag.

1 kommentar:

solveig sa...

Eg synest ikkje det er så kaldt lenger. Ein venjer seg til at det skal vere slik.

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...