fredag, november 05, 2010

Vermelding 5.november 2010



Her i Kongsberg har vi hatt ein nydelig dag, sol frå klår himmel heile dagen.Rett nok blir det tidlig kveld her også, men sola er eit "lyspunkt" i mørketida. Bokstavelig talt.
Rasmus og Nils har drive med litt arbeid på kjøkkenet. Dei har visst leika både rørleggerar og elektrikarar,  ikkje veit eg.Ein liten handlerunde vart det også. Sjølv har eg ikkje gjort så mykje nytte for meg, har styrt litt med ugane sjølvsagt og prata og ete. Var ute og lufta meg ei lita stund i lag med Vebjørn, men han stakk av inn igjen. Vi kosar oss og slappar av,  i morgon blir det kanskje ein tur til byn.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...