lørdag, oktober 30, 2010

Vermelding 30.oktober 2010

 
Klokka er no15.30. Utetemperaturen er + 9 grader, og det blæs og regnar litt. Såg ein flik av blå himmel over Nivane (fjella på bildet). Hadde eigentlig tenkt å rydde litt i hagen i dag, men det måtte eg slå frå meg av fleire grunnar.
I dag har Nils og Hassan vore og drege båten på land, så slepp Nils å attelete på den mens vi er vekke. Det er no ei smal sak å få den på sjøen igjen no når han har plass i Rjåneshamna. Hassan er flink å hjelpe Nils, og det er bra.Før kunne eg hjelpe med mykje, det kan eg ikkje no.
Eg har gjort lite og ingen ting, berre høyrt bok og strikka og diverse småting. Var heilt hjelpelaus på grunn av ryggen, men det kjem seg utover dagen.I dag har vi meska oss med pannekaker og steikt flesk, men eg bøtte litt på samvitet med å erstatte halvparten av kveitemjølet med grovt speltmjøl. Pannekakene vart gode dei! Det er sjeldan eg lagar slik mat utan at vi har barnebarn på besøk.
I kveld gler eg meg til danseprogrammet, men eg håper at folk stemmer på dansen og ikkje tek andre omsyn. Det var surt førre veke då to gode par måtte i danse-duell, mens dei to som har vore dårligast lenge , fekk halde fram. I det heile tatt likar eg ikkje slike " publikum-stemmer-program ", det er ein litt sleip måte å betale kostnadane på.
Fekk nettopp meldig frå Margrete som er vel framme i Geiranger med veninnegjengen. Ja, ho hadde til og med fått gått ein liten fjelltur!
Viss nokon av dykk har tenkt å feire Halloween, må de ha lykke til. Vi står over, det held med dei maskene vi har- vi treng ikkje gjere det verre enn det er.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

solveig sa...

Hm... Pannekaker her også til dessert. Brennsnut til middag.

Anonym sa...

Hyggelig at du får besøk av barnebarna.

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...