mandag, september 27, 2010

Vermelding 27.september 2010

Klokka er no snart 17.00. Temperaturen på baksida av huset er + 12 grader, men i sola er det skikkelig varmt! Eg har lege på altanen og sola meg, lese og sove middag. Nils for ut og fiska i grålysninga, han fekk sei i alle storleikar, så i dag vart det fersk småsei til middag igjen. Eg var heime og baka brød og gjorde diverse anna husarbeid .
Nils måtte ein snartur til Volda for å hente ein resept. Eit tungvint system, spør du meg. Det måtte no gå an å sende ein resept frå sjukehuset til apoteket pr. mail ?
Men så fekk han teke med og levert "attegløymene" til Margrete -dei som ho la att her sist laurdag.
Fekk ikkje lagt inn bilda som eg tok i dag, for plutselig virkar ikkje laptoppen.Håper det ikkje er noko alvorlig ! Men skjermen er altså heilt svart.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...