torsdag, september 02, 2010

Hotellet på Øye- framhald.

Det er mange som har meiningar om hotellutbygginga på Øye. Dette innlegget stod i Møre-Nytt i dag.
Eg synest det er artig å lese om dei ulike løysingane folk har på "problemet".

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 24.juni

Klokka er no20.32, temperaturen ute er + 15 grader C og det er opplett, men vi har ikkje sett mykje til sola i dag heller. På bildet over se...