søndag, mai 30, 2010

Vermelding 30.mai 2010

Klokka er 12.20. Temperaturen er +17 grader C ,og himmelen nesten skyfri. Det kunne ha vore reine sommardagen om det ikkje var for den snikande nordavinden. Eg er litt forsiktig med å kle av meg og sole meg, vart nokså elendig etter at eg låg ute på altanen heile fredag ettermiddag. Vi skal ha tidlig middag i dag, for klokka 16.00 skal vi på ballettshow på Kulturhuset, der dei tre eldste til Margrete skal i elden. Det slår nesten aldri feil at det er strålande ver på ballettdagen.
Har rusla litt rundt huset og sett til plantane, men set ikkje i gang storarbeid på sundag. Elles skal eg snart på jakt etter kvann (jol), så eg får laga rabarbrasyltetøyet som Gunda (Alt godt på bloggen) har oppskrift på.

2 kommentarer:

solveig sa...

Eg skal lage grunnlovsdessert berre stilkane vert litt lengre!

Besta sa...

Eg har leita opp desserten på nettet, og den såg ganske enkel ut.Trur den blir finast å sjå til om ein lagar vaniljekremen sjølv.
Utfordringa mi blir å finne rette sorten kvann(jol) så eg ikkje kjem heim med noko giftig som liknar. Er kvann den same planten som går under namnet "Tromsøpalme" ? Ja, eg kan no samrå meg med naboen, så får eg kanskje det lokale namnet. Synd han ikkje er heime.

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...