fredag, april 16, 2010

Helsing frå Kongsberg

Fikk nesten sjokk då eg såg ut i dag tidleg og registrerte nysnø på markene. PC-en kunne melde om kolonnekøyring på Hemsedalsfjellet. Kva gjer ein når bil og hengar står ferdigpakka på tunet?
Nils skifta til vinterdekk på bilen og vi fann ut at vi fekk prøve kor langt vi kom oss. Eg såg føre meg dramatiske scener på isdekka veg og ein tilhengar som slingra frå eine sida av vegen til den andre.
Det var rett nok litt slaps på Stigedalen, men resten av turen gikk som ein daum. Sola varma gjennom bilvinduet, og asfalten var tørr.I Lærdal heldt dei på å sette poteter i vårsola, og då vi kom til Nesbyen sat vi ute og åt nista vår. Rett skal vere rett, det var litt snø på vegen over fjellet og litt snø som fauk rundt- men det var også alt. Vi hadde ein kjempefin tur, sjølv om eg må innrømme at dei siste kilometerane vart litt lange.
Kjekt å kome fram og helse på den nye guten og resten av familien. God mat fekk vi også.
God helg til alle.

3 kommentarer:

solveig sa...

No ventar vi på bilde av besteforeldra og gutane, jfr bildet på bloggen min for 134 år sidan!

solveig sa...

Litt overdrive det då!

Hildegard sa...

Tenkte på dykk i går, kjekt de hadde ein fin tur. Eg kjenner meg sjølv igjen når det gjeld å engste seg på førehand, men det vil helst gå bra.
Hels alle ei god helg!
Eidabesta

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...