tirsdag, mars 09, 2010

Vermelding 9.mars 2010.

Klokka er 13.30. Temperaturen er ca + 3 grader C og det snøar, eller rettare sagt sluddar.
No har vi slikt ver som vi plar ha om vinteren, det er berre det at no vil vi helst ha vår. Snøklokkene som plar blomstre på denne tida, ligg under 3 meter tung snø, minst.
Nils har gått på eit møte, trudde han skulle sleppe å vere på desse møta no når han var komen på plass som 3.vara, men nei.
Eg styrer litt i huset, som vanlig, men har ein lei tendens til å hamne attmed datamaskina.Måtte dessutan gi bloggen eit litt optimistisk løft i fargar og motiv. Det går mot påske !
Reknar med at lesarane mine har begynt å gå lei av bilda mine frå altanen for lenge sidan - det har faktisk eg også! Men akkurat i dag kjem eg meg ikkje lenger.......

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...