fredag, mars 26, 2010

Vermelding 26.mars 2010.

Klokka er13.15. Temperaturen er + 7 grader,og det er overskya, skodde  og regn.
Ja, alt er ein overgang, men vi var bra bortskjemt med sol. Ein einaste dag har eg lagt ute på solsenga til denne tid, men som de ser står den klar til neste solskinnsdag.Verandamøblane står ute heile vinteren og ser ut deretter.
Vi kom nettopp att frå Volda, der eg har vore og fått sprøyter som skal gjere meg sprek til helga, men så langt er eg berre verre, og det var med nød og neppe eg halta ein runde på Amfi.
På heimvegen såg vi att ein av hjortane vi såg tidlegare i veka på same staden.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...