lørdag, mars 20, 2010

Vermelding 20.mars 2010.

Klokka er 12.00. Temperaturen +5-6 grader C og det regnar. Veret er ikkje spesielt festlig, men snøen tinar i alle fall, og det er det viktigaste akkurat no.

Nils har vore nede og sjekka naboeigedommen, og der var alt i orden.
Elles så driv eg og balar litt med den nye skanneren.Ikkje problem å skanne, men får ikkje til å lagre og bearbeide bilda slik eg gjorde med gamlemaskina. Så no er det like før eg tek fram instruksjonsboka. Det er liksom siste utveg. Hatar bruksanvisningar.Elles trur eg vi held oss stort sett heime i dag. Det er ikkje fiskever ein gong. Men vi har fiskekaker, så vi svelt ikkje!

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...