tirsdag, februar 23, 2010

Bok nr.12 - 2010: Aldri mer fri. Dokumentar

For nokre år sidan las eg den første boka om Maria Erikson og hennar kamp for å komme bort frå ein valdelig mann.
Då den andre boka kom, hadde eg ikkje så lyst å ta opp att tråden,så  eg let vere å låne den. 
NO, derimot, kunne eg tenkje meg å vite korleis det gikk vidare.
Eg hadde ikkje lese så langt, før eg tykte det var noko kjent med det som hende, og etter kvart vart eg sikker:Eg hadde lese boka før!
Men det var nesten skræmande kor lite eg hugsa. Denne andre boka handlar om korleis Maria og familien hennar prøver å etablere seg i eit anna land, og ein får kjennskap til alle formalitetane det fører med seg å søke om asyl i eit framandt land. Det er greitt nok, for dette er ein dokumentar, men reint litterært hadde det greidd seg med første boka.

1 kommentar:

solveig sa...

Eg hugsar godt boka, og synest den var nokså "utruleg, men sann (?)"

Dagbok 2024: 16.april

  Dette bildet er frå i fjor, men trappa ser likeins ut i dag og eg har gått dei 43 trinna i dag også. Klokka er no 16.04, temperaturen er +...