tirsdag, februar 23, 2010

Vermelding 23.februar 2010.

No er klokka snart 12 og det er 7-8 kuldegrader ute. Det var mykje kaldare sist natt,
men så snart sola kjem, stig temperaturen. Det er ein vinter utan like vi har hatt og har. Sola skin frå nesten klår himmel i dag også, og her oppe hos oss er snøen framleis kvit og fin.Nils har hatt mykje arbeid med å moke denne vinteren, så hagen er nesten som ein labyrint. På bildet ser vi vegen han har laga inn til kjellerleilegheita, som vi leiger ut.Den som berre kunne ta seg ein tur ut med spark eller ski! Eg kjem meg knapt nok ut for døra i den forfatning eg er no.Dessverre. Håper fineveret varer veka ut sidan det er vinterferie her.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...