lørdag, januar 23, 2010

Vermelding 23.januar 2010.


I dag er det overskya, men fint likevel, for det er opphaldsver.
Temperaturen klokka 13.00 var minus 1 grad C.
Eg var på ein liten tur med sparken min. Hadde kamera i lomma, men etter eitt bilde var det slutt på batteriet.
I dag er det overskya, men opphaldsver og fint. Temperaturen no klokka 13.00 er minus 1 grad C.
Eg var på ein liten tur med sparken min og hadde fotoapparat i lomma. Etter eitt bilde var det slutt på batteriet.
I dag er det overskya, men fint likevel.Det er opphaldsver.
Temperaturen no klokka 13.00 er minus 1 grad C.
Var på ein liten tur med sparken og hadde fotoapparatet i lomma. Etter eitt bilde var batteriet tomt.

2 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

Det var synd at skuldra di har streika. Håper du blir fort bra! Flott bilde i headinga.

Besta sa...

Bildet frå headinga skriv seg frå familietreffet i Ørebro sist sommar.Lars og Øystein var fotografar, dei to eldste gutane til Solveig var ikkje med, elles er heile storfamilien avbilda. Tykte bildet passa til bloggtittelen.

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...