fredag, januar 22, 2010

Bok nr 5- 2010: Kneleren

Denne boka kåra eg til beste bok i 2009.
No har eg lese den for andre gong, og det angrar eg ikkje på. Eg ser ikkje bort frå at eg kjem til å lese den fleire gongar.
Sidan det er lydbokutgåva eg les, må eg nemne den emimente opplesaren Nils Ole Oftebro.
Han har fått ein pris som beste opplesar, noko han absolutt fortener.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 21.juni

                                 Naboen klipte plenen min før helga  Klokka er no 18.08,det er opphaldsver, men eg har ikkje vore ute i dag,...