onsdag, januar 13, 2010

Vermelding 13.januar 2010



I dag klokka 13.00 var det minus 4 grader her på Vallabøen.
I sentrum var det minus 9 grader.
Dette er eit kjent fenomen på Austlandet, at kulden legg seg nede i "gropene", mens det er mindre kaldt i høgda.

Sidan vermeldingane mine etter kvart har tatt form som dagboksnotatar, kan eg fortelle at eg kjøpte ny ledning til MP3-spelaren i dag. Og eg fekk ekspeditøren til å forklare meg skilnaden på MP 3-spelar og i-pod. Men i følge Rasmus er det ein multi-media-playar eg har.Framleis forvirra?..
Så no skal eg snart halde fram med Varsleren av Karin Fossum

2 kommentarer:

Bjørg sa...

No har Hans tinga tur til Egypt. Blir du med? No i februar.

Besta sa...

Ein tur til syden hadde ikkje vore så dumt, men eg er ikkje fysisk i stand til slike reiser.Og når vi snart får sola att, går det fram mot vår.I vinter har vi ikkje hatt mørketid, så eg synest ikkje det har vore så tungt.

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...