mandag, januar 11, 2010

Vermelding 11.januar 2010


Dett bildet er tatt frå trappa mot nord.Her ser ein at sola nærmar seg litt for kvar dag.


Dette bilde er tatt frå altanen mot sør, der Melshornet stenger for sola enno ei veke.



Vi har kjørt rundt i ein utrulig skiten bil heilt sidan vi var på Kongsberg.Det er ikkje enkelt å få vaska i kulden, men i dag måtte Nils berre bite i det sure eple og vaske bilen i lunka vatn her på tunet.Det ser ut til å gå bra.Han kunne sjølvsagt ha vaska den på bensinstasjonen, men var redd for å få vatn over alt der det ikkje bør vere.

Temperaturen i dag klokka 12 er minus 7 grader C,det er nesten mildt, men følest ikkje slik.Det er nok mange grader kaldare nede i sentrum.Av ein eller annan grunn er det mindre kaldt her hos oss enn mange andre stader for tida.Himmelen er framleis klår, og sola skin i fjellet.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...