søndag, oktober 18, 2009

Bok nr.68: Megleren

Eg har lese eit par bøker av denne forfattaren før, så eg var budd på at her måtte eg skjerpe meg. Og det har eg gjort.No kan eg ikkje skrive så mykje om handlinga, men det er om etterrettning, korrupsjon, mord etc på høgt politisk nivå i USA. Hovudpersonen må overliste dei som vil han til livs, vere enda smartare enn dei.Ei tid gøymer han seg i Bologna i Nord-Italia, der han lærer seg italiensk, blant anna.Dermed får lesaren også ta del i italienskkurset.Noko som eg syntest var artig, sjølv om eg har lita tru på at det sit noko att.
Eg hadde litt problem med å hugse alle personane ei stund, men meiner eg fekk med meg det meste. Boka er tidvis spennande og absolutt lesverdig om ein likar denne sjangeren.

3 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

No skjønar eg kvifor du spurde meg om babyjakka! Ja, den er strikka ovanfrå og ned. Veldig kjekk å strikke.

Hildegard sa...

Eg har lese dei fleste bøkene til Grisham og sett fleire filmar. Han skriv godt og spanande.
Eidabesta

Besta sa...

Sikkert litt betre å halde orden når ein har namn t.d. på papir.Når ein les den som lydbok, nyttar det ikkje å sovne undervegs.

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...