mandag, juni 22, 2009

Gratulerer med dagen, Øystein!


Eg driv for tida og scanner bilde frå gamle album, og då slår deg meg at det er nokre som eg nesten ikkje har bilde av. Ein av dei er Øystein. Derfor gikk eg inn på Internett og fann eit der.Men kva ser eg? Margrete har gjort akkurat det samme- FØR meg.
Eg fall litt for ein omtale av ei av diktsamlingane hans under googlinga:
" Hemningsløs modernist. Orten er en dikter som ikke alltid vet å veie sine ord".
Dette passar svært dårlig på den private Øystein, som absolutt ikkje er verken hemningslaus eller uvøren i ordbruken. Tvert imot.

I tillegg til å vere sporty og i god form, jobbar han hardt både med skulearbeid og skriving. Gjennom arbeidet med dokumentarromanen om Englands-fararane under krigen, har vi fått eit innblikk i det nitide research-arbeidet som ligg bak ei slik bok.Er spent på boka som kjem ut til hausten.
Bilda eg legg inn i dag er nokså tilfeldige. Det var dette albumet eg dreiv og scanna i går.Bilda er frå 1990, då dei fekk son nummer to. På veg heim frå sjukehuset i Volda, var dei oppom Starevegen og viste fram guten. I påsketider vart han døypt i kyrkja på Hareid og heile storfamilien var samla hos foreldra til Øystein.
Gratulerer så mykje med dagen! Og så blir det vel feiring i Ørebro?



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...