mandag, mars 30, 2009

Ei til far og ei til mor.


Sidan vi gikk så lenge og gløste på gardin-butikken, syntest eg det var flaut å gå ut att utan å kjøpe noko. Der var ein stor tilbods-disk der eg fann desse putene til 69 kr stk., utan innmat. Likar å skifte sofaputer både titt og ofte, så eg har eit lite lager som eg varierer med.Må innrømme at eg likte ekstra godt den med fiskane på.Den minner meg om at no er alt i orden med båtplass, så berre det blir fint ver,kan det bli herlig fersk fisk.

2 kommentarer:

arieldog sa...

Fine puter! Såg såvidt på dei sjølv i full fart ein ettermiddag... Ærendet mitt då var nye kjøkengardiner, men sånn som hundane ligg og kosar med gardinene er det freistande å halde på dei gamle.

STRIKKEMOR(O) sa...

Fine puter!

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...