lørdag, mars 21, 2009

Bok nummer 20.


Denne boka fann eg på biblio-teket i dag. Den såg heilt ny ut, eg kjenner ikkje att framsida, og likevel er det som om eg har lese den før. Kan den ha gått som serie på TV?
No er det jo slik at Mankell i bøkene sine omtalar hendingar i andre bøker, så det kan vere derfor eg synest dette verkar kjent.Eg kjem i alle fall til å lese heile boka, for eg hugsar ikkje SÅ godt.Og sidan alle kjenner Mankell, og boka har fått terningkast 6, ser eg ingen grunn til å skrive meir om den.

3 kommentarer:

arieldog sa...

Dette er ein gammal kjenning, ja! Eg har lese boka eit par gonger og settden på TV.

Besta sa...

Ja, eg er også komen til at eg har sett den på TV. Kanskje lese den også FØR eg begynte å blogge.Men LYDBOKA såg heilt ny ut.

solveig sa...

Eg har og både lese boka og sett TV-innspelinga.

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...