tirsdag, juli 29, 2008

Sommar i hagen.



Idag, på den daglege hagevandringa mi, oppdaga eg at Clematisen blomstra. Dette er veldig tidlig for den vi har. Dessverre veit eg ikkje kva han heiter, men han liknar på President som dei har på Kongsberg. Deira blomstrar tidlegare enn vår, men det kan ha med andre ting å gjere. Fargen er mørkare og meir i det blå enn det ser ut på bildet.(Slik som den minste blomsten!)
Så har altså den største av "datter-liljene" sprotte ut. Den er frodig og flott-det er sjølvsagt givaren også, men her meiner eg lilja. Så kan døtrene diskutere seg imellom kven som er givaren.Eg har ei viss peiling.

2 kommentarer:

arieldog sa...

Hagen her har begynt å ta form att etter ferien, men trur du ikkje valmuene held på å døy? Skjønar det ikkje - trudde det skulle vere berdas enklaste å få til...

Besta sa...

Her har vi valmuer som vi prøver å bli kvitt, men dei kjem igjen og igjen...

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...