fredag, mai 16, 2008

Hurra for Eivind !


I dag fyller Eivind på Kongsberg 6 år og det betyr at han er skulegut frå hausten av! I dag blir det nok stor feiring i barnehagen- både for Eivind og for morgondagen, som dei tjuvstartar på.

Gratulerer så mykje med dagen, Eivind! Håper du får det veldig kjekt og at du får fine gåver!!!
Er du rosa-russ kanskje?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 24.juni

Klokka er no20.32, temperaturen ute er + 15 grader C og det er opplett, men vi har ikkje sett mykje til sola i dag heller. På bildet over se...