fredag, mai 16, 2008

2 kommentarer:

solveig sa...

Olaug har gleda (nokre av oss) med å spele denne på klarinett!

Besta sa...

Det var sikkert fint å høyre på!
Denne supernorske songen er faktisk komponert av ei svenske.

Dagbok 2026: 24.juni

Klokka er no20.32, temperaturen ute er + 15 grader C og det er opplett, men vi har ikkje sett mykje til sola i dag heller. På bildet over se...