Og til dei som har konfirmant i familien, vil vi ønske lykke til med dagen!
Vi har ingen spesielle planar for helga, for så lenge veret er så fint har vi det best heime på altanen.
Klokka er no20.32, temperaturen ute er + 15 grader C og det er opplett, men vi har ikkje sett mykje til sola i dag heller. På bildet over se...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar