onsdag, mai 14, 2008

God bok ?


Av og til når eg har lese ei bok, er eg ikkje heilt sikker på kva eg synest om den. Slik var det med denne boka.Forfattaren har valt å skrive boka etter dei "reglane" som galdt i tida som boka hentar handlinga ifrå. Derfor verkar den litt gammaldags og passé. (Eg begynte å lure på om det var ei gammal bok. )Men det er nok meininga! Forteljaren er ekstern og går somme gonger over til å vere kommentator, derfor føler eg at ein ikkje blir så godt kjent med personane. No er det blitt så vanleg å fortelje i "jeg-form" at alt anna verkar avstandsskapande.Boka tek seg opp mot slutten, så mykje at det nesten blir for mykje av det gode.
Jau, boka er faktisk ganske bra når eg tenkjer skikkelig etter.Men les sjølv!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite lesing på meg i det siste, men i dag er eg byrja på Rabarbrakrigen! Eidabesta

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...