I dag vil vi gratulere Ruth og Gerd med fødselsdagen deira.
Og så vil eg gratulere veninna mi i Fredrikstad med det nye barnebarnet, Nora, som vart fødd sist søndag.
KM er mormor til fire, men no er ho også farmor! Det er stor stas.
Klokka er no20.32, temperaturen ute er + 15 grader C og det er opplett, men vi har ikkje sett mykje til sola i dag heller. På bildet over se...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar