onsdag, mai 14, 2008

Fleire gratulasjonar


I dag vil vi gratulere Ruth og Gerd med fødselsdagen deira.

Og så vil eg gratulere veninna mi i Fredrikstad med det nye barnebarnet, Nora, som vart fødd sist søndag.
KM er mormor til fire, men no er ho også farmor! Det er stor stas.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 24.juni

Klokka er no20.32, temperaturen ute er + 15 grader C og det er opplett, men vi har ikkje sett mykje til sola i dag heller. På bildet over se...