lørdag, april 19, 2008

Vårklippen

I dag skulle Margrete og alle ungane klippast i Volda. Sidan Lars var på jobb, stilte besteforeldra opp som assistentar. Eg veit ikkje om det var så nødvendig, for dei er flinke å ordne seg sjølve.Men det er noko anna å gå til frisør no enn den tid eg følgde bror min til Rotihaug i Hola og venta mens han var "snauda". No er det TV og bilstol og til slutt får borna velje seg ein fargeklatt i det ferdig "staila" håret.Ja, det er no berre minstemann som får slik sørvis.Som mot-yting fekk frisøren eit kurs i korleis ho kunne gå inn på Google og finne Thomas-toget der.Og så var det varm sjokoladedrikk mens han venta på søskena.

4 kommentarer:

arieldog sa...

Eg syntest det var god hjelp. Ikkje alltid så lett å halde styring frå frisørstolen, og det hadde sikkert blitt meir masing viss de ikkje var der. Så: takk!

solveig sa...

Og så vart han fin!

arieldog sa...

Alle var samde om at dei hadde blitt fine på håret, og eg var blid fordi eg fekk lærlingpris på nokre av dei.

solveig sa...

Her hadde vi familieklipp til påske, d.v.s. her klipper ein seg først, og så kjem resten etter. T.o.m Olaug bestiller til seg sjølv. Ein gløymer fort kor mykje styr det var før.

Dagbok 2024: 16.april

  Dette bildet er frå i fjor, men trappa ser likeins ut i dag og eg har gått dei 43 trinna i dag også. Klokka er no 16.04, temperaturen er +...