søndag, april 13, 2008

4 kommentarer:

solveig sa...

Det er no ikkje berre motorane og båtane. Det er miljøet. Den beste lukta eg veit er lukt av salt sjø!

Besta sa...

Eg elskar også lukta av salt sjø, men ikkje lukta i lugaren på gamle fiskebåtar!Elles så høyrer eg på musikk frå You tube mens eg stryk klede og trenar. Kjenner du ein ung songar som heiter Declan Galbraithe f.1991 ? Har du høyrt han synge Danny boy?Viss ikkje så prøv!

arieldog sa...

Han syng som ein engel (ein av songane hans heiter "An Angel") - i alle fall i tidlege videoar.

Besta sa...

Eg høyrde gjennom nokre av dei andre songane hans også for å høyre korleis han hadde utvikla seg. Men eg fall fullstendig for Danny Boy som han syng når han er ca 10. Der er stemma hans heilt RÅ.Han blir dessverre litt meir "skolert" etter kvart, men det er vel ikkje til å unngå?

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...