søndag, mars 23, 2008

Fleire bilde frå dåpsdagen.


Her ser vi Ingeborg saman med presten på det eine bildet, og med søskena på det andre. Kjolen til Ingeborg vart kjøpt på Eid til denne anledninga, Amanda stilte i julekleda og gutane i dei vanlege bestekleda.Det er ein fin bukett, sjølv om bildet er heller dårleg. Er samd med Solveig i at presten heldt ei fin (og lågmelt) tale .Det blir noko spesielt med gudsteneste og dåp i ei så lita kyrkje der dei fleste kjenner kvarandre.Organisten var flink. Han sat synleg for kyrkjelyden under heile gudstenesta, rett bak preikestolen til høgre i bildet, og spelte på "sokkelesten".

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med overstått dåpsdag i familien!

STRIKKEMOR(O) sa...

No har eg skrive mailadressa mi på bloggen. Skal sjå om det går bra. Det skal vere liggestrek før os.....

Anonym sa...

Såg etterpå at eg har den liggande på profilen min. Hilde

Elin sa...

Gratulerer med den store dagen!

STRIKKEMOR(O) sa...

Her var så stille på bloggen. Er de utslitt etter helga?!

STRIKKEMOR(O) sa...

Gratulerer med 63 årsdagen :)

Besta sa...

Takk for den, Hilde, der gav du meg fem år ekstra å gå på.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...