onsdag, desember 19, 2007

...og vi tenner våre lykter.......


Har gått og sett på nokre store, fine smijernslykter til å ha ståande på trappa. Men i dag då vi skulle kjøpe, var dei utselde på alle butikkar! Det vart til at vi kjøpte denne vesle til å henge opp. Det som er dumt er at det er raudt glas i den, så det er så vidt vi ser lyset. Vi får sjå om vi kan gjere ein vri? Kan i alle fall prøve med eit større lys!
Moralen er: Er det noko ein vil ha, bør ein kjøpe det STRAKS i staden for å vente.

1 kommentar:

Marie sa...

Er innom for å ønskje deg og dine ei fin og god jul!

Dagbok 2026: 9.juni

  Klokka er no 18.22.Ute er det stort sett overskya , men opplett. Temperaturen er +13grader C. Denne dagen vart ikkje slik eg hadde tenkt, ...