mandag, oktober 15, 2007

Pensjonistarbeid.

Har ikkje skjedd så mykje siste par dagane. Eg for min del har ikkje vore ut for døra.
Nils derimot.......var oppe før det var lyst i dag og for ut for å fiske. Kom heim med nokre langer, ei hyse og ein sei. Ikkje det heilt store, men nok til oss. Det var tomt i frysaren frå før. I morgon skal vi ha lettsalta lange og onsdag blir det seibiff! Vi er gladei fisk.
Så var han ein liten tur bort og hjelpte naboen med prosjektet hans, som går ut på å skifte kledning på ein del av huset. Han må nytte alle stunder med opphaldsver, og dei er det ikkje mange av.
I kveld var gubben på politisk møte, han er ikkje heilt ute av politikken sidan han er første vara.
Elles er eg no spent på korleis det gjekk med lanseringa av Øystein si nye bok, Rabarbrakrigen, i dag. Ø. skulle lese frå boka og så skulle dei ha mat, mellom anna rabarbrasylte.Det var på Hareid.
Harald ringde. Han skulle passe ungar på onsdag. Margrete skal på eit tre dagars kurs til Geiranger. Eg misunner henne ikkje. Var der sjølv ein gong- verste matorgie eg har vore ute for!!!
Etter som eg forstår er det kurs for tillitsvalde.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...