Ei lita retting: Det var ikkje to blogg-sider frå turen vår, men nærmare tre.
Elles er Margrete & fam heime i god behold, men skuffa over at det ikkje vart nokon "tur" slik dei hadde forventa.
Nils har vore og fiska frå land. Det var vel helst agn til teinene han var ute etter, og det fekk han.
Eg tek det heilt med ro, les lydbok og strikkar litt, så håper eg på at forma kjem att etter kvart.
I går låg eg på solsenga på altanen, men i dag har ikkje sola vore framme, så alternativet var sofaen inne.Men det er deilig og mildt ute til tross for skyene. Elles vil eg oppmode alle om å sjå det fine bildet av Eid på Hilde sin blogg.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar