mandag, september 24, 2007

Skjerfet er ferdig.

No er eg ferdig med Margrete sitt skjerf og langt inne i neste (hemmelige) prosjekt.
Prosjekta mine går stort sett ut på å halde resten av storfamilien varm på beina, hovudet og halsen. Så no ventar vi godver! Er det ikkje slik det virkar ? I alle fall har det vore regn og kaldt heilt sidan Nils kjøpte kaldluftsvifte!
Viss du Margrete er i Ørsta mens vi er vekke, så ligg skjerfet i kista på gangen!

I dag har vi også laga ca 100 fiskekaker-tek vel med mesteparten til Kongsberg. Her heime lagar vi lett fleire, berre det er ver å fiske.
Nils var i Volda og såg fotballkamp i kveld. Det var laget til Audun som spelte, og då må jo morfar stille opp.
Elles skjer her ikkje så mykje, men dagane går!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fint skjerf, men 17 grader på Bjørneset i går kveld (seint!). Gler meg!

Besta sa...

Det var det eg tenkte: Strikk skjerf og huer og kjøp paraply- så kjem sommaren.

Anonym sa...

Skjerfet blei fint! P

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...