søndag, september 30, 2007

Kongsberg søndag.

No var eg så mett av fårikålen at eg måtte sette meg her på loftet for ikkje å sovne.Eivind har besøk av ein kamerat og dei et pannekaker på kjøkkenet; som kjent et ikkje Eivind kva som helst.Det har vore voldsomme regnbyger før i dag, men det ser ut til å lette opp att etter kvart.Har hatt kontakt med Karen Marie,det blir truleg til at vi reiser til Fredrikstad på tysdag; Rasmus og dei reiser til Langesund på eit badeland på onsdag. Dei har bestilt der. Alle har det bra her.Og eg skal helse til ev.blogglesarar.Dessverre kan eg ikkje legge inn bilde herifrå, men eg får legge inn bilde av gutane seinare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Pappa sparte seg ein elendig, for Ørsta,fotballkamp i går.
1-7 Ørsta-Hareid.

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...