mandag, august 20, 2007

Sengetid?

Det er mykje meir eg må lære meg om blogging, ser eg.
Håper at de som er inne på bloggen kjem med gode tips.
Eg les ALLE kommentarar. Røynde bloggerar ser sjølvsagt kva eg treng hjelp til.
Elles beundrer eg "tantejentene" mine på Eid for alt dei får til av handarbeid.
Og like eins tanta på Rygg. Korleis får de tid til alt?
Finlas bloggen til Lille Mø i dag og først då oppdaga eg samanhengen mellom vikingskipet og veska. Den var god.
Skulle gjerne hatt ein liten Bottolf liggande rundt nakken, så kunne eg kanskje ha begynt å strikke igjen.Eg som har vore i Volda og kjøpt garn og allting..................
Det er i alle fall meldt betre ver!

1 kommentar:

Elin sa...

Ja, ein kattepus rundt halsen er sikkert godt, viss ein ikkje er allergiske...Du, det er veldig mykje ein ikkje får gjort når ein brukar tida på handarbeid og blogging...viss det kan vere noko trøyst. Eg er blitt litt avhengig av pc-en, og det er ikkje bra. Har vore i Deknepollen med Sunniva, ho har flytta dit på hybel for eit år. JA, du har vel høyrt om "flyvefærdig teenager"? Viss ikkje, leit på bloggen min, der er fleire innlegg om det!

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...