mandag, august 27, 2007

Old folks at work.

Desse siste månadane har tida vår gått opp i arbeid med hus og heim.Det er no mest Nils som har hatt ansvar for dei store prosjekta, mens eg tek meg av det daglege.
I dag fekk han endelig kontakt med firmaet som leverte varmepumpa i kjellaren. Det var eit lager som må skiftast- elles var pumpa full av støv!!! (Der låg eit halvt ullteppe oppå då dei flytta ut dei som budde der.) Det paradoksale er av faren til leigebuaren har kjøpt halve firmaet som sel varmepumpene (i lag med sonen)-så det vart ris til eigen bak!
Eg har vaska 2-3 vegger på stova, så no har eg ca 1/3 att. Må dele det opp skal eg klare å komme i mål. Det er ikkje det at det er så skite, men dei ubehandla treveggene må ha sitt årlege såpevask for å halde seg lyse. Eg brukar Faxe -såpe + eit dasj av gronnsåpe for godlukta sin del.
Laga grove rundstykke som vi åt nysteikte til lunsj, det er berre alt for godt.Til middag på kveldstid skal vi ha påstråla torsk som Nils fiska i går.
Nils har kjøpt eikelister, så no skal han til å liste langs golvet i kjellaren.Fint ver å jobbe inne i, snøen ligg langt ned i fjella og det har regna noko formidabelt!!!! Ser ut til at det kan lette litt no.
Eg skal ha meg ei stille og roleg stund med Dan Brown.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...