onsdag, august 22, 2007

I går og i dag.

I staden for å skrive trivielle mailar rundt omkring,
kan eg like godt ta dei under eitt på bloggen.
I går grov dei ei grøft i gata nedanfor oss,
så då var vi utan data og telefon heilt til i dag e.m.
Følte meg heilt utestengd frå verda,
så då var det godt at eit par stykke sende mobilmelding.
Elles går dagane mine mest opp i husarbeid og surr.
I går vaska eg veggene og gardinene på kjøkkenet f.eks.
Strikking prøver eg så godt eg kan å halde meg unna.
Nils jobbar i kjellaren, men begynner å bli ferdig med malinga.
Golvet blir ikkje lagt før neste veke; Peder som skal hjelpe han, har ikkje tid før.
Elles så har han no hagen å stelle - og fiskinga.
I dag stod han opp lenge før eg vakna og for på sjøen. Han fekk makrell og sei.
Vi hadde fisk til middag i dag, men det var lyr som han fiska for eit par dagar sidan.

Og slik går no dagane.
I morgon skal eg til akupunktur og fredag skal Nils til Volda til rutinekontroll.
Viss alt går som vi håper, kan det hende vi tek oss ein ferietur i september,
har knapt vore ute or bygda heile sommaren.Men det er no vår eiga skuld.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...